
Ορισμένα ζητήματα και αποφάσεις είναι τελικά για να τρελαίνεται κανείς.
Και μάλιστα όταν αυτές οι αποφάσεις δεν τακτοποιούνται, δεν αξιολογούνται και το βασικότερο δεν μπαίνουν σε μια προτεραιότητα και σειρά από το σημαντικότερο προς το λιγότερο σημαντικό. Και με αυτή τη λογική να προγραμματίζονται προς μελέτες και υλοποίηση.
Τα όσα είδαν τις τελευταίες ώρες τα φώτα της δημοσιότητας μόνο ως «τρέλα» μπορούν να χαρακτηριστούν.
Από την μια, με απόφαση του Υπ. Υποδομών μπαίνει τέλος στη μελέτη για εργασίες βελτίωσης του τμήματος της παραλιακής Ε.Ο. Πρέβεζας Ηγουμενίτσας από τον Παντοκράτορα έως την διασταύρωση με την Ε.Ο. 21 (διασταύρωση με Ε.Ο. Φιλιππιάδας).
Ένα έργο για το οποίο η αρχική σύμβαση είχε υπογραφεί το 2007 και με παρατάσεις είχε φτάσει έως τέλος του 2021.
Πάει αυτό…
Από την άλλη εγκρίθηκε από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας η πρόταση της Περιφέρειας Ηπείρου για τη δημιουργία δικτύου ποδηλατοδρόμων, την λεγόμενη Ιόνιο Διαδρομή, από την Πρέβεζα έως την Πάργα.
Μάλιστα, ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Γιώργος Αμυράς, έκανε λόγο εχθές για τη δημιουργία ενός σύγχρονου δικτύου ποδηλατοδρόμων από την Πρέβεζα έως την Πάργα για άθληση και αναψυχή.
Ένας ποδηλατόδρομος δηλαδή δίπλα από το υπάρχον οδικό πανάρχαιο δίκτυο, με τα συνεχή μπαλώματα σε μια προσπάθεια διάσωσής του, για να ταξιδεύουν οι ποδηλάτες από την Πρέβεζα έως την Πάργα και ο οποίος θα τους δίνει πρόσβαση και σε γειτονικούς νομούς (;).
Και με τα έως τώρα στοιχεία υπάρχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση 4εκ. ευρώ.
Τώρα εάν υπάρχει λογική στα όσα προέκυψαν τις τελευταίες ώρες και εάν οι αποφάσεις αυτές συμβιβάζονται αυτό θα πρέπει να απαντηθεί από αυτούς που τις έλαβαν.
Όπως και να το κάνουμε όλα όσα συμβαίνουν, γενικώς, αποτελούν μια «τρέλα», ή απλά παρακολουθούμε ένα «θέατρο του παραλόγου».
Τελευταία ενημέρωση 12 Ιουλίου 2022 19:24:10 από News Room