Πρέβεζα: Μούδιασμα, απογοήτευση, αβεβαιότητα στην αγορά, πρώτη μέρα στη νέα πραγματικότητα

Καταναλωτές αλλά και επιχειρηματίες αντιμέτωποι με πρωτόγνωρες καταστάσεις στις οποίες φυσικά δεν είναι εξοικειωμένοι

News RoomNews RoomNews Room14 Δεκεμβρίου 20200
Καταναλωτές αλλά και επιχειρηματίες αντιμέτωποι με πρωτόγνωρες καταστάσεις στις οποίες φυσικά δεν είναι εξοικειωμένοι

 

Μια νέα πραγματικότητα ξεκίνησε σήμερα στην αγορά και στην Πρέβεζα φέρνοντας καταναλωτές αλλά και επιχειρηματίες αντιμέτωπους με πρωτόγνωρες καταστάσεις στις οποίες φυσικά δεν είναι εξοικειωμένοι.

Η κίνηση στην αγορά της Πρέβεζας, που καλείται να προσαρμοστεί στο σύστημα click away, ήταν σχεδόν μηδενική με τους επιχειρηματίες μουδιασμένους να εκφράζουν την αβεβαιότητά τους αλλά και την απογοήτευση τους.

Ελάχιστη κίνηση παρατηρήθηκε σε βιβλιοπωλεία ενώ κομμωτήρια και κουρεία λειτούργησαν με προγραμματισμένα ραντεβού.

Στην αγορά στο Ιστορικό Κέντρο υπήρξε μια σχετική κίνηση, ωστόσο αυτή σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονταν στην αγοραστική δυναμική, αφού οι καταναλωτές περιορίζονταν στο να κοιτούν τις βιτρίνες.

 

 

Τα μέτρα τηρούνταν απ όλους καταστηματάρχες και καταναλωτές ενώ πολλές επιχειρήσεις δε σήκωσαν καν τα ρολά.

Οι ελάχιστες που λειτούργησαν σήμερα, εφάρμοσαν όλα τα μέτρα που ορίζονται από τους κανονισμούς, ενώ οι όποιες συναλλαγές, γίνονταν στις εισόδους των καταστημάτων όπου είχαν τοποθετηθεί και τα μηχανήματα pos.

Πολλά καταστήματα είχαν αναρτημένες ανακοινώσεις, ενημερώνοντας τους καταναλωτές για τον τρόπο επικοινωνίας και την παράδοση των εμπορευμάτων.

 

 

Μιλώντας στο PREVEZANEWS καταστηματάρχες έδειξαν προβληματισμένοι για το πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση τις επόμενες μέρες ενόψει των γιορτών εκφράζοντας την απογοήτευση τους.

Από την μια οι ίδιοι δεν είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν την νέα κατάσταση, αλλά και οι καταναλωτές δεν είναι εξοικειωμένοι με τον τρόπο συναλλαγής. Μικρές εξαιρέσεις αποτελούν βέβαια οι νέοι, ωστόσο αυτό δεν μπορεί να αποτελέσει αισιόδοξο μήνυμα για το μέλλον.

«Δεν υπάρχει η δυνατότητα e-shop», είπε στο PREVEZANEWS επαγγελματίας δεκαετίες στην αγορά της Πρέβεζας, αλλά «και πρακτικά δεν μπορεί να λειτουργήσει ένα τέτοιο σύστημα» αναφερόμενος στο είδος του εμπορικού του καταστήματος ειδών ένδυσης που «απευθύνεται σε μια μικρή κοινωνία» όπως αυτή της Πρέβεζας, πρόσθεσε.

«Το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο από αυτό που φαίνεται» είπε άλλος επιχειρηματίας κάνοντας λόγο για «μεγάλο πλήγμα», τα αποτελέσματα του οποίου θα φανούν το επόμενο διάστημα, εξηγώντας τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το εμπόριο στην ένδυση που έχει να κάνει από την μια με την μόδα και από την άλλη με τη σεζόν, με εμπορεύματα που έμειναν απούλητα τους προηγούμενους μήνες και με άλλα που έχουν παραγγελθεί από την προηγούμενη σεζόν και που κατά πως δείχνουν τα πράγματα θα μείνουν απούλητα, με τις όποιες οικονομικές επιπτώσεις στην επιχείρηση που περιμένει να εισπράξει για να πληρώσει.

«Στην ένδυση και την υπόδηση θα υπάρξει σοβαρό πρόβλημα» είπε συγκεκριμένα μιας ο καταναλωτής θα πρέπει να δοκιμάσει πριν.

Πολλοί βέβαια ήταν και οι επαγγελματίες που δεν άνοιξαν καν τα καταστήματά τους ενώ άλλοι προβληματίζονταν και σκέφτονταν εάν θα ανοίξουν τις επόμενες μέρες.

Σε γενικές γραμμές δεν υπάρχει ψυχολογία με την αγωνία να είναι ζωγραφισμένη στα πρόσωπα του κόσμου της αγοράς.

Την ίδια ώρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επαγγελματίες της Πρέβεζας, είτε μέσα από τους προσωπικούς τους λογαριασμούς είτε μέσω των σελίδων που διατηρούν σε μια προσπάθεια να μην μείνουν με σταυρωμένα χέρια ενημέρωναν εδώ και μέρες για τον τρόπο συναλλαγών.

Οι περισσότερες επιχειρήσεις εφαρμόζουν την τηλεφωνική παραγγελία καθώς ελάχιστες από αυτές διατηρούν ηλεκτρονικό κατάστημα.

Κουρεία και κομμωτήρια, που λειτουργούν με ραντεβού, παρουσίασαν μια σχετικά καλύτερη εικόνα από αυτή της αγοράς, ωστόσο δεν ήταν και η αναμενόμενη, σύμφωνα με επαγγελματίες του κλάδου.

 

Παρόμοια εικόνα και σε βιβλιοπωλεία με καταναλωτές ορισμένες φορές να αναμένουν έξω από το κατάστημα, με όλα τα μέτρα προστασίας, χωρίς ωστόσο να προκαλείται συνωστισμός και μεγάλες ουρές.

 

 

Με βάση τα δεδομένα της πρώτης μέρας όλα οδηγούν σε αποτυχία του συστήματος για πολλούς και διάφορους λόγους, κυρίως πρακτικούς αλλά και λόγους εξοικείωσης αφού οι περισσότεροι καταναλωτές δηλώνουν άγνοια για το σύστημα click away.

Οι περισσότεροι βασίζονται στο γεγονός πως σε μια μικρή κοινωνία λίγο πολύ όλοι είναι γνωστοί και ένα τηλεφώνημα που θα ακολουθηθεί από την παραλαβή της παραγγελίας έξω από το κατάστημα είναι εφικτό. Πρακτικά όμως αυτό δεν μπορεί να λειτουργήσει το ίδιο για όλους.

 

 

Την ίδια ώρα, τα κούριερ στην Πρέβεζα δεν «παίρνουν ανάσα» με τις παραγγελίες από μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων να παραδίδονται όλη την μέρα.

Τα μόνα «καταστήματα» που είχαν δουλειά όπως άλλωστε όλους αυτούς τους μήνες της πανδημίας ήταν οι τράπεζες με πλήθος κόσμου να σχηματίζουν ουρές έξω από τα καταστήματα.

 

 

 


Το PREVEZANEWS.GR ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους σχολιάζοντας τα άρθρα που δημοσιεύονται ή αποστέλλοντας για δημοσίευση δικά τους κείμενα - άρθρα.

Αυτό δεν σημαίνει πως υιοθετεί και τις απόψεις αυτές, μιας και εκφράζουν αποκλειστικά κάθε φορά τον κάθε αρθρογράφο - σχολιαστή.

Σχόλια: Παρακαλούμε τα σχόλια σας να μην είναι υβριστικά και να μην φέρουν συνδέσμους που να οδηγούν σε άλλες ιστοσελίδες.

Το PREVEZANEWS.GR, δημοσιεύει σχόλιο μετά από έλεγχο, μόνο και μόνο για να την τήρηση των όρων χρήσης. Σχόλια, υβριστικά, που θίγουν ή προσβάλλουν διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.


Αναζητήστε με βάση λέξεις-κλειδιά:

Βαθμολογήστε το άρθρο:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

Αφήστε ένα Σχόλιο

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Σχετικά με εμάς

Το Prevezanews.gr είναι ένας ειδησεογραφικός διαδικτυακός τόπος. Μέσα από τα άρθρα του μαθαίνετε άμεσα, έγκυρα και αντικειμενικά τις τοπικές και περιφερειακές ειδήσεις και νέα που αφορούν την Πρέβεζα και την ευρύτερη περιοχή. Και δεν μένουμε μόνο εκεί. Επισκεφθείτε τις ενότητες μας για την καθημερινή σας ευχάριστη περιήγηση στο διαδίκτυο.

Μείνετε συντονισμένοι!!!

Η Ομάδα Σύνταξης





Newsletter

[recaptcha size:compact theme:dark]

Επικοινωνήστε μαζί μας

“Nefelia“ Media Group