Πάει πίσω το έργο σύνδεσης της Ιόνιας με την γέφυρα Καλογήρου – Τι αναφέρει η Π. Ηπείρου σε ανακοίνωσή της

"Υποβάθμιση του οδικού άξονα σύνδεσης Ιωαννίνων Κακαβιάς"
News Room15 Ιανουαρίου, 2020 15:250
ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ
"Υποβάθμιση του οδικού άξονα σύνδεσης Ιωαννίνων Κακαβιάς"

Πριν τις εκλογές είχε παραχωρηθεί το δικαίωμα στην Π. Ηπείρου το δικαίωμα υλοποίησης του έργου σύνδεσης της Ιόνιας Οδού με την γέφυρα Καλογήρου, ενώ μετεκλογικά, οι υπηρεσίες του υπουργείο ζήτησαν νέα γεωτεχνική μελέτη.

Αυτό έκανε γνωστό με ανακοίνωσή της η Περιφέρεια, υπογραμμίζοντας πως κάτι τέτοιο οδηγεί σε περαιτέρω καθυστέρηση την κατασκευή του έργου και ενδεχομένως σε απώλεια κοινοτικών πόρων.

Στην ίδια ανακοίνωση η Π. Ηπείρου κάνει επίσης λόγο για υποβάθμιση του οδικού άξονα σύνδεσης Ιωαννίνων Κακαβιάς με την αλλαγή διατομής από τετράιχνη σε δίιχνη.

 

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Π. Ηπείρου:

Η δημοσιοποίηση της απάντησης των Υπουργείων Υποδομών και Ανάπτυξης στην αναφορά του βουλευτή Γ. Αμυρά για την αλλαγή του σχεδιασμού του οδικού άξονα Ιωάννινα – Κακαβιά, μας εκπλήσσει δυσάρεστα. Για τα Διευρωπαϊκά δίκτυα υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες και αυτοί πρέπει να τηρούνται.

Η αλλαγή  διατομής από τετράιχνη, σε δίιχνη, ουσιαστικά υποβιβάζει τον οδικό άξονα σε εθνική οδό η οποία θεωρούμε ότι δεν μπορεί να ανταποκριθεί    στο σημερινό, αλλά και στο μελλοντικό κυκλοφοριακό φορτίο, μη διασφαλίζοντας τη βέλτιστη οδική ασφάλεια. Προτείνεται δε ερήμην της Περιφέρειας, η οποία επιτακτικά τόσο επί προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας, όσο και επί νέας, έθετε το αίτημα ένταξης του έργου- με την αρχική του μελέτη-   σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα.

Ο Περιφερειάρχης κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης, έχει  ενημερώσει για τις εκκρεμότητες που υπάρχουν στις οδικές υποδομές της Ηπείρου τον Πρωθυπουργό, ενώ από τις 23 Ιουλίου 2019 αναμένει   απάντηση από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κων. Καραμανλή στο γραπτό αίτημά του για συνάντηση,  προκειμένου να συζητηθεί λίστα εκκρεμών ζητημάτων που αφορούν το Υπουργείο του.

Σε αυτή περιλαμβάνεται τόσο η επέκταση της Ιόνιας Οδού προς Κακαβιά, όσο και η σύνδεση της Ιόνιας Οδού με τη γέφυρα Καλογήρου, για την οποία- μετά από συνεχείς οχλήσεις με δεδομένη τη δέσμευση πόρων από το Ε.Π. «Ήπειρος 2014-2020»-   προεκλογικά παραχωρήθηκε στην Περιφέρεια το δικαίωμα υλοποίησης του έργου.  Μετεκλογικά όμως οι υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών ενημέρωσαν πως χρειάζεται νέα γεωτεχνική μελέτη που οδηγεί σε περαιτέρω καθυστέρηση την κατασκευή του και ενδεχομένως σε απώλεια κοινοτικών πόρων.

Δυστυχώς παρά την αλλαγή Πολιτικής Ηγεσίας στο Υπουργείο Υποδομών, δεν φαίνεται να έχει αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούν οι υπηρεσίες του. Οφείλουν σε θέματα που αφορούν την ανάπτυξη της Ηπείρου και για τα οποία η Περιφέρεια έχει συνυπευθυνότητα να υπάρχει συνεργασία και να μην δρουν με αυτό τον απαράδεκτο τρόπο.

 

 

Τελευταία ενημέρωση 15 Ιανουαρίου 2020 15:27:05 από News Room

Αφήστε ένα Σχόλιο

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Σχετικά με εμάς

Το Prevezanews.gr είναι ένας ειδησεογραφικός διαδικτυακός τόπος. Μέσα από τα άρθρα του μαθαίνετε άμεσα, έγκυρα και αντικειμενικά τις τοπικές και περιφερειακές ειδήσεις και νέα που αφορούν την Πρέβεζα και την ευρύτερη περιοχή. Και δεν μένουμε μόνο εκεί. Επισκεφθείτε τις ενότητες μας για την καθημερινή σας ευχάριστη περιήγηση στο διαδίκτυο.

Μείνετε συντονισμένοι!!!

Η Ομάδα Σύνταξης





Newsletter


    Επικοινωνήστε μαζί μας


    PinPrintShares