«Δεμένα» σήμερα τα πλοία στα λιμάνια Κέρκυρας, Ηγουμενίτσας, Παξών και Διαποντίων νήσων

Οι ναυτεργάτες ζητούν, μεταξύ άλλων, την άμεση υπογραφή συλλογικών συμβάσεων για το έτος 2021 αλλά και του 2020
ΚΑΒΟΣ
News RoomNews Room6 Μαΐου, 2021 15:370

Οι ναυτεργάτες ζητούν, μεταξύ άλλων, την άμεση υπογραφή συλλογικών συμβάσεων για το έτος 2021 αλλά και του 2020

Σε 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση έχουν προχωρήσει από τις 12.00 τα μεσάνυχτα και για 24 ώρες, οι ναυτεργάτες του Σωματείου Ναυτεργατών Κέρκυρας- Ηγουμενίτσας Παξών και Διαποντίων νήσων «Ο Άγιος Σπυρίδων», τιμώντας όπως αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους τον εορτασμό της εργατικής Πρωτομαγιάς.

Όπως αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους «τα χρόνια προβλήματα που αντιμετωπίζουν παραμένουν δυσεπίλυτα», ενώ όπως καταγγέλλουν «η επέκταση του οκταώρου σε υποχρεωτικό δεκάωρο και ο συμψηφισμός των δύο επιπλέον ωρών με μείωση ωραρίου, χορήγηση ρεπό ή επιπλέον άδειας και η αλλαγή του συνδικαλιστικού νόμου, τους φέρνουν μνήμες εργασιακού μεσαίωνα και προσβάλλουν βάναυσα την μνήμη των νεκρών εργατών της ματωμένης Πρωτομαγιάς της πλατείας Κοτζιά του 1924 και της Θεσσαλονίκης του 1936».

Μεταξύ άλλων, οι ναυτεργάτες ζητούν «την άμεση υπογραφή συλλογικών συμβάσεων για το έτος 2021 αλλά και του 2020 που βρίσκεται όπως τονίζουν σε εκκρεμότητα, την εφαρμογή της συλλογικής σύμβασης εργασίας στα ποντοπόρα πλοία την κατάργηση της τροπολογίας του ΝΔ 187/1973 σχετικά με την μείωση στα πρόστιμα που επιβάλλονται για την παραβίαση του χρόνου εργασίας και ανάπαυσης των ναυτικών, το επίδομα ειδικού σκοπού να καταβάλλεται άμεσα στους ναυτικούς, οι συντάξεις και τα εφάπαξ να καταβάλλονται σε εύλογο χρονικό διάστημα δεδομένου, όπως λένε, ότι υπάρχουν ναυτικοί που έχουν συνταξιοδοτηθεί το 2015 και δεν έχουν πάρει ολοκληρωμένη σύνταξη. Την αυτοτέλεια των ΝΑΤ, ΚΕΑΝ, οίκου ναύτη, ταμείου πρόνοιας. Η από ξηράς πρόσδεση και λύση των Ε/Γ – Ο/Γ πλοίων ανοικτού τύπου να γίνεται από λιμενεργάτες και όχι από το πλήρωμα με ευθύνη πλοιάρχου. Η άμεση αναπροσαρμογή του επιδόματος γκαράζ για την στοιβασία να γίνεται ανά όχημα ανάλογα με την κατηγορία του οχήματος. Η ωριαία διακοπή να περιλαμβάνεται εντός του οκταώρου υπηρεσίας και τέλος την άμεση τροποποίηση του άρθρου 20 παρ. 1 της ΣΣΕ, όπου συμφωνείται ο χαρακτηρισμός του ναυτικού επαγγέλματος ως βαρέως και ανθυγιεινού υπό την προϋπόθεση ότι ο χαρακτηρισμός αυτός δεν θα έχει οικονομική επιβάρυνση για την εργοδοσία και η αμοιβή να είναι ανάλογη του χαρακτηρισμού».

 

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

Τελευταία ενημέρωση 6 Μαΐου 2021 15:37:09 από News Room

Ακολουθήστε το PREVEZANEWS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Κάντε LIKE στις σελίδες μας στο FACEBOOK PamePreveza.gr και PrevezaNewsgr

Το PREVEZANEWS.GR ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους σχολιάζοντας τα άρθρα που δημοσιεύονται ή αποστέλλοντας για δημοσίευση δικά τους κείμενα - άρθρα.

Αυτό δεν σημαίνει πως υιοθετεί και τις απόψεις αυτές, μιας και εκφράζουν αποκλειστικά κάθε φορά τον κάθε αρθρογράφο - σχολιαστή.

Σχόλια: Παρακαλούμε τα σχόλια σας να μην είναι υβριστικά και να μην φέρουν συνδέσμους που να οδηγούν σε άλλες ιστοσελίδες.

Το PREVEZANEWS.GR, δημοσιεύει σχόλιο μετά από έλεγχο, μόνο και μόνο για να την τήρηση των όρων χρήσης. Σχόλια, υβριστικά, που θίγουν ή προσβάλλουν διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.


Αφήστε ένα Σχόλιο

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Σχετικά με εμάς

Το Prevezanews.gr είναι ένας ειδησεογραφικός διαδικτυακός τόπος. Μέσα από τα άρθρα του μαθαίνετε άμεσα, έγκυρα και αντικειμενικά τις τοπικές και περιφερειακές ειδήσεις και νέα που αφορούν την Πρέβεζα και την ευρύτερη περιοχή. Και δεν μένουμε μόνο εκεί. Επισκεφθείτε τις ενότητες μας για την καθημερινή σας ευχάριστη περιήγηση στο διαδίκτυο.

Μείνετε συντονισμένοι!!!

Η Ομάδα Σύνταξης





Newsletter

[recaptcha size:compact theme:dark]

Επικοινωνήστε μαζί μας

“Nefelia“ Media Group