Η ανικανότητα καθώς φαίνεται αλλά και η αδυναμία συνεννόησης τμημάτων της εταιρίας cosmote στην Πρέβεζα αλλά και των κεντρικών, έχει προκαλέσει από την μια την απίστευτη ταλαιπωρία πελάτη της εταιρίας και από την άλλη, τη ζημιά που έχει υποστεί, τόσο ηθική όσο και επαγγελματική, μιας και ο λόγος γίνεται για σύνδεση και υπηρεσίες που παρέχονται σε επαγγελματικό χώρο.
Μόλις σήμερα εκπρόσωπος του πελάτη της cosmote παρέμεινε τουλάχιστον 2 ώρες εντός του τοπικού καταστήματος, καθιστώντας σαφές πως εάν δεν λύνονταν το πρόβλημα, δεν υπήρχε περίπτωση να αποχωρήσει από το κατάστημα.
Και εκεί άρχισαν να πέφτουν τηλεφωνήματα που κράτησαν δύο ώρες…!!!
Το πρόβλημα έχει ξεκινήσει εδώ και μήνες που μετά από πρόταση της ίδιας της εταιρίας και προκειμένου ο πελάτης να παραμείνει στην cosmote ενεργοποιήθηκε νέα σύνδεση (νέα τηλεφωνική γραμμή, προ πολλών μηνών), διευκολύνοντας έτσι το τεχνικό τμήμα να προβεί σε όλες τις μελλοντικές απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να ενεργοποιηθούν οι υπηρεσίες για τις παλιές συνδέσεις και τους τηλεφωνικούς αριθμούς, μιας και πρόκειται για επαγγελματικό χώρο και δεν θα ήταν σωστό να καταργηθούν.
Έτσι ξεκίνησε, έπειτα από αίτημα του πελάτη, η διαδικασία μεταφοράς και «κουμπώματος» των παλιών τηλεφωνικών αριθμών στο νέο κεφαλικό νούμερο. Μια διαδικασία που εδώ και τρεις μήνες το μόνο, που εκ του αποτελέσματος έχει προκαλέσει, είναι η ζημιά που έχει υποστεί ο πελάτης, μιας και συχνά το παλιό και γνωστό για χρόνια νούμερο, δεν λειτουργεί κατά διαστήματα.
Οι συνεχείς οχλήσεις τόσο προς το τοπικό κατάστημα, όσο και προς την εταιρία, οδηγούσαν κάθε φορά σε διαβεβαίωση πως το αίτημα έχει καταχωρηθεί και πως θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια επίλυσης του προβλήματος. Ενός προβλήματος που παραμένει εδώ και τρεις μήνες, αφού κάθε φορά που επιχειρείται «κούμπωμα» η γραμμή παρουσιάζει βλάβη.
Σήμερα ο πελάτης εμφανίστηκε στο τοπικό κατάστημα της Πρέβεζας όπου έκανε γνωστό πως για μια ακόμη φορά η παλιά τηλεφωνική σύνδεση, ο παλιός και γνωστός αριθμός, αυτός δηλαδή που θα «κούμπωνε» στο κεφαλικό νούμερο δεν λειτουργούσε τουλάχιστον από την αρχή της εβδομάδας.
Και πάλι εξέλαβε την διαβεβαίωση πως το θέμα θα προωθηθεί στο ανάλογο τμήμα, για μια ακόμη φορά.
Η κατάσταση είχε φτάσει το απροχώρητο και ζητήθηκε από την προϊσταμένη του τοπικού καταστήματος, να έχει ενημέρωση πως εάν η εταιρία, οι τεχνικοί και τέλος πάντων όσοι ασχολούνται με αυτόν τον τομέα, δεν έχουν την δυνατότητα επίλυσης του προβλήματος, να προχωρήσει σε διακοπή της σύνδεσης.
Ας μην ξεχνάμε πως όλο αυτό το διάστημα ξεκινώντας από τον περασμένο Μάρτιο που είχε γίνει αίτημα φορητότητας της παλιάς σύνδεσης στην cosmote, μέχρι και πριν από λίγες μέρες, η εταιρία αποστέλλει κανονικά λογαριασμούς στον πελάτης της, τους οποίους και ο ίδιος πληρώνει, με την προσδοκία πως θα τακτοποιηθεί το ζήτημα, μη θέλοντας σε καμία περίπτωση να προκαλέσει πρόβλημα αλλά μόνο την όποια βοήθεια βασιζόμενος σε μια μελλοντική εποικοδομητική συνεργασία με την cosmote.
Παρά την καλή διάθεση του πελάτης της εταιρίας, παρά το γεγονός πως, δεκάδες φορές έχει ξοδέψει χρόνο προκειμένου να μεταβαίνει στο τοπικό κατάστημα της Πρέβεζας και να ενημερώνει για βλάβες και προβλήματα, πάνω στο ίδιο ζήτημα, παρά την ταλαιπωρία και μετά από τόσο καιρό, η cosmote και οι εκπρόσωποί της στην Πρέβεζας μέσω της προϊσταμένης αρχής, το μόνο που είχαν να επιδείξουν ήταν τις επικοινωνιακού χαρακτήρα διαβεβαιώσεις ότι το πρόβλημα θα επιλυθεί, χωρίς μέχρι σήμερα να έχει γίνει κάτι τέτοιο.
Μόνο σήμερα, για δύο και πλέον ώρες που ο πελάτης παρέμεινε στο κατάστημα και μάλιστα ακόμα και όταν τα ρολά κατέβηκαν, έγιναν αρκετά από την προϊσταμένη αρχή τηλεφωνήματα σχετικά με την επίλυση του προβλήματος.
Από τα όσα προέκυψαν έγιναν σαφέστατα δύο βασικά πράγματα.
Πρώτον, πως κανείς δεν γνωρίζει επί της ουσίας για την επίλυση του προβλήματος μιας και δεν δόθηκε καμία διαβεβαίωση, τόσο για τον χρόνο επίλυσης όσο και για την αποκατάσταση της επαγγελματικής ζημιάς που έχει υποστεί τις τελευταίες μέρες, αλλά και το προηγούμενο διάστημα ο πελάτης.
Δεύτερον, εάν σήμερα, ενεργοποιήθηκαν κάποιοι «μηχανισμοί» για την επίλυση, τότε γιατί αυτοί οι μηχανισμοί δεν είχαν ενεργοποιηθεί πριν από μήνες και να είχε αποφευχθεί η τόση ταλαιπωρία.
Έπρεπε να «κοιμηθεί» ο πελάτης μέσα στο κατάστημα για να ξυπνήσουν κάποιοι και να κάνουν σωστά την δουλειά τους;
Οι ίδιοι μάλιστα που του πρόσφεραν και καφέ, όταν τους έκανε σαφές, δύο ώρες πριν την λήξη του ωραρίου για το κοινό, πως θα παραμείνει στο κατάστημα έως ότου βρεθεί λύση.
Οι ίδιοι που χωρίς να αναλάβουν την ευθύνη, μιας και στο παρελθόν είχαν δώσει την διαβεβαίωση πως θα φρόντιζαν για το θέμα, έριξαν σήμερα τα βάρη προς τους υφιστάμενούς τους, οι οποίοι όλο αυτό το διάστημα, με τα μέσα που διέθεταν κατέβαλαν κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου από την πλευρά τους να προχωρήσει το ζήτημα.
Από τα παραπάνω λοιπόν προκύπτουν βασικά ζητήματα και ερωτήματα.
Γνωρίζουν στα κεντρικά της cosmote την ταλαιπωρία που έχει υποστεί πελάτης, με ευθύνη της ίδιας της εταιρίας; Και πόσες φορές επαναλήφθηκε το ίδιο πρόβλημα;
Γνωρίζουν πως, τεχνικά εδώ και μήνες δεν φαίνεται να υπάρχει η δυνατότητα επίλυσης ενός προβλήματος, το οποίο έχει αναφερθεί τόσες φορές;
Γνωρίζουν πως οι υποτιθέμενες λύσεις που προτείνουν μέσω του 11888 πολλές φορές δεν έχουν αποτέλεσμα ή δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα μιας και δεν έχουνε εφαρμογή (εκτροπή σε σταθερό ή κινητό);
Γνωρίζουν πως το «έχετε δίκιο» δεν είναι αρκετό να ικανοποιήσει έναν πελάτη, όταν μάλιστα το ακούει δεκάδες φορές, ο οποίος είναι διατεθειμένος για κάθε συνεργασία και οπλισμένος με υπομονή, αλλά δεν βλέπει αποτέλεσμα;
Τα τεχνικής άποψης προβλήματα ή η ανικανότητα επίλυσής τους σαφώς και δεν ενδιαφέρουν τον πελάτης της cosmote, ο οποίος ζητά μόνο της επίλυσή τους. Διαφορετικά, όπως άλλωστε το είχε ζητήσει και πολλές φορές, εάν δεν μπορεί να λυθεί το πρόβλημα να καταργηθούν οι γραμμές και να μην πληρώνει στον «αέρα» πάγια και συνδρομές για υπηρεσίες που δεν λαμβάνει…
Επί της ουσίας, μέσα σε αυτό το τεράστιο δίκτυο κάποιοι πρέπει να μάθουν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους γιατί οι πελάτες της cosmote δεν τους φταίνε σε τίποτε να ταλαιπωρούνται….!!!!
Ωστόσο επί του προκειμένου ζητήματος θα αναμένουμε τα νεότερα και πόσο άμεσα θα ενδιαφερθεί για την λύση του κάποιος όντας αρμόδιος διασφαλίζοντας το κύρος της εταιρίας!
Για οποιαδήποτε αμφιβολία από τα παραπάνω υπάρχουν οι καταγεγραμμένες συνομιλίες στην cosmote με τις δεκάδες οχλήσεις καθώς και οι φορές της αναγγελίας βλάβης.
Επιμέλεια Γιώργος Ευσταθίου
Τελευταία ενημέρωση 16 Ιανουαρίου 2020 09:37:24 από News Room
Το PREVEZANEWS.GR ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους σχολιάζοντας τα άρθρα που δημοσιεύονται ή αποστέλλοντας για δημοσίευση δικά τους κείμενα - άρθρα.
Αυτό δεν σημαίνει πως υιοθετεί και τις απόψεις αυτές, μιας και εκφράζουν αποκλειστικά κάθε φορά τον κάθε αρθρογράφο - σχολιαστή.
Σχόλια: Παρακαλούμε τα σχόλια σας να μην είναι υβριστικά και να μην φέρουν συνδέσμους που να οδηγούν σε άλλες ιστοσελίδες.
Το PREVEZANEWS.GR, δημοσιεύει σχόλιο μετά από έλεγχο, μόνο και μόνο για να την τήρηση των όρων χρήσης. Σχόλια, υβριστικά, που θίγουν ή προσβάλλουν διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.