Με απόφαση του Δημάρχου Πρέβεζας, Νίκου Γεωργάκου, ανατέθηκαν οι αρμοδιότητες στον Γενικό γραμματέα του Δήμου Πρέβεζας καθώς και η παροχή εξουσιοδότησης προς υπογραφή εγγράφων.
Σύμφωνα με την Απόφαση οι αρμοδιότητες του Γενικού Γραμματέα, Αντώνη Μπέζα, θα είναι:
1. Να παρέχει οδηγίες και να δίνει κατευθύνσεις και γενικότερα να συντονίζει τις υπηρεσίες του Δήμου κατά την άσκηση του έργου τους.
2. Να μεριμνά για την επεξεργασία από τις αρμόδιες Υπηρεσίες των θεμάτων που είναι προς συζήτηση ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής, της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και της Εκτελεστικής Επιτροπής σύμφωνα με την ημερήσια διάταξη ή έχουν ήδη συζητηθεί σε αυτά, καθώς και να τα υποστηρίζει ενώπιον των ανωτέρω οργάνων, εφόσον κρίνεται απαραίτητο από τον Πρόεδρο τους.
3. Να παρακολουθεί τη διαδικασία εφαρμογής των αποφάσεων του Δημοτικού συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής, της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και της Εκτελεστικής Επιτροπής από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Δήμου.
4. Να συμμετέχει στις διαδικασίες κατάρτισης του Επιχειρησιακού Σχεδίου και των ετήσιων Προγραμμάτων Δράσης του Δήμου και να παρακολουθεί την επίτευξη των περιοδικών στόχων και την υλοποίηση των αντίστοιχων προγραμμάτων που αποφασίζονται από τα Πολιτικά όργανα του Δήμου.
5. Να μεριμνά για την έγκαιρη ετοιμασία των περιοδικών απολογισμών δράσης του Δήμου σύμφωνα με τα αντίστοιχα προγράμματα ή τις συγκεκριμένες αποφάσεις και να ενημερώνει σχετικά την εκτελεστική Επιτροπή.
6. Να δύναται να συγκαλεί περιοδικά ή κατά περίπτωση Συντονιστικά Συμβούλια στα οποία να μετέχουν με εκπροσώπους τους το σύνολο ή μέρος (ανάλογα με ομοιογενή θεματικά αντικείμενα) των υπηρεσιών του Δήμου.
7. Να παρακολουθεί τις δραστηριότητες των Νομικών Προσώπων του Δήμου και να συνεργάζεται με τις διοικήσεις τους, ώστε να εξασφαλίζεται η εναρμόνιση των αποτελεσμάτων από την δραστηριοποίηση τους με τους στόχους του Δήμου.
8. Να συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους για την υλοποίηση των πολιτικών αποφάσεων.
9. Να υπογράφει τις αποφάσεις χορήγησης αναρρωτικών αδειών και μετακίνησης εκτός έδρας στο εσωτερικό και εξωτερικό των υπαλλήλων του Δήμου.
10. Να υπογράφει τις εντολές μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων του Δήμου.
Οι αρμοδιότητες του Γενικού Γραμματέα εκτελούνται σύμφωνα με τις διοικητικές διαδικασίες όπως κάθε φορά ισχύουν στο πλαίσιο λειτουργίας του Δήμου και της κείμενης νομοθεσίας.
Τέλος ο Δήμαρχος μπορεί με νεότερη απόφαση του να τροποποιήσει τις ανωτέρω ή να εκχωρήσει επιπρόσθετες αρμοδιότητες.
Τελευταία ενημέρωση 16 Ιανουαρίου 2020 09:34:50 από News Room