Πανελλαδικές 2024 – Ιστορία, Οικονομία, Φυσική Σχολιασμός θεμάτων – Φροντιστήρια εν τάξη

istoria
News Room12 Ιουνίου, 2024 11:300

Ιστορία  ΓΕΛ

Τα θέματα του μαθήματος της Ιστορίας αναφέρονται σε όλα τα κεφάλαια της ύλης. Οι ασκήσεις κλειστού τύπου της Ομάδας Α’  προϋποθέτουν ουσιαστική κατανόηση των ενοτήτων, χωρίς ωστόσο ιδιαίτερα προσκόμματα. Οι ορισμοί που ζητήθηκαν ήταν συγκεκριμένοι ιστορικοί όροι, με τους οποίους οι μαθητές είναι εξοικειωμένοι (Μακεδονική Επιτροπή, Συμφωνία Μουρνιών Κυδωνίας, «σκωρίες»). Στις ερωτήσεις ανάπτυξης της Ομάδας Α’ οι μαθητές κλήθηκαν να ανακαλέσουν τις γνώσεις τους από το πρώτο (Η ελληνική οικονομία κατά την περίοδο του μεσοπολέμου) και το τέταρτο (Το πρώτο ενωτικό ψήφισμα των Κρητών, Τα γεγονότα των ετών 1909-1913) κεφάλαιο της ύλης.

Οι ασκήσεις της Ομάδας Β’ απαιτούσαν κριτική σκέψη, συνδυασμό ιστορικών γνώσεων και πληροφοριών από τα παραθέματα. Συγκεκριμένα, στο Γ1 οι μαθητές έπρεπε να αναφέρουν αποσπάσματα του τρίτου κεφαλαίου (προσφυγικό) από την ενότητα «ελληνοτουρκική προσέγγιση», ενώ στο Δ1 καλούνταν να αξιοποιήσουν πληροφορίες του δευτέρου κεφαλαίου (πολιτικό) από την ενότητα «Διαμόρφωση νέων δεδομένων κατά την επανάσταση»

Οικονομία  ΓΕΛ

Τα θέματα στο μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας ήταν αυξημένης και κλιμακούμενης δυσκολίας. Απαιτούσαν πολύ καλή γνώση και κατανόηση της θεωρίας και της μεθοδολογίας των ασκήσεων. Υπήρχαν σημεία που απαιτούσαν ιδιαίτερη προσοχή τα οποία μπορεί να δυσκόλεψαν τους μαθητές. Τα θέματα κάλυπταν μεγάλο εύρος της ύλης. Τα ζητήματα θεωρίας που αντιστοιχούν στο πρώτο και δεύτερο θέμα ήταν σαφή και προσαρμοσμένα στο σχολικό βιβλίο. Το τρίτο θέμα ήταν μια άσκηση από το 3ο κεφάλαιο, ωστόσο δεν δυσκόλεψε ιδιαίτερα τους υποψήφιους αφού στηριζόταν σε απλή μεθοδολογία με εξαίρεση το τελευταίο ερώτημα. Το τέταρτο θέμα  είναι άσκηση συνδυαστική των κεφαλαίων πρώτου, ένατου και έβδομου. Το ερώτημα Δ5 θα μπορούσε να προβληματίσει τους υποψήφιους. Ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής θα μπορούσε να επιτύχει υψηλή βαθμολογία.

Φυσική  ΓΕΛ

Τα θέματα στη Φυσική Προσανατολισμού ήταν πολλά και απαιτητικά και για αυτό ο μαθητής θα έπρεπε να διαχειριστεί ορθά τον χρόνο του.

Ειδικότερα, στο θέμα Α εξετάστηκαν ακόμη και λεπτομέρειες της θεωρίας ενώ στο θέμα Β η επίλυση των ζητούμενων απαιτούσε πολλές αριθμητικές πράξεις (Β2), και οι μαθητές θα έπρεπε να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί.

Στο θέμα Γ ζητήθηκε μετά από αρκετά χρόνια απόδειξη (Γ2), ενώ στο θέμα Δ ήταν αρκετά μεγάλος ο αριθμός των ζητούμενων με πολλά υποερωτήματα, γεγονός που θα δυσκολέψει τους μαθητές να έχουν τον χρόνο σύμμαχό τους.

Θέματα – Απαντήσεις
https://www.en-taksi.gr/frontistiria/panelladikes2024/

Ιστορία ΓΕΛ

Οικονομία ΓΕΛ

Φυσική ΓΕΛ

 

 

 

Τελευταία ενημέρωση 12 Ιουνίου 2024 11:30:43 από News Room

Ακολουθήστε το PREVEZANEWS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Κάντε LIKE στη σελίδα μας στο FACEBOOK, PrevezaNewsgr


Το PREVEZANEWS.GR ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους σχολιάζοντας τα άρθρα που δημοσιεύονται ή αποστέλλοντας για δημοσίευση δικά τους κείμενα - άρθρα.

Αυτό δεν σημαίνει πως υιοθετεί και τις απόψεις αυτές, μιας και εκφράζουν αποκλειστικά κάθε φορά τον κάθε αρθρογράφο - σχολιαστή.

Σχόλια: Παρακαλούμε τα σχόλια σας να μην είναι υβριστικά και να μην φέρουν συνδέσμους που να οδηγούν σε άλλες ιστοσελίδες.

Το PREVEZANEWS.GR, δημοσιεύει σχόλιο μετά από έλεγχο, μόνο και μόνο για να την τήρηση των όρων χρήσης. Σχόλια, υβριστικά, που θίγουν ή προσβάλλουν διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.


Αφήστε ένα Σχόλιο

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Σχετικά με εμάς

Το Prevezanews.gr είναι ένας ειδησεογραφικός διαδικτυακός τόπος. Μέσα από τα άρθρα του μαθαίνετε άμεσα, έγκυρα και αντικειμενικά τις τοπικές και περιφερειακές ειδήσεις και νέα που αφορούν την Πρέβεζα και την ευρύτερη περιοχή. Και δεν μένουμε μόνο εκεί. Επισκεφθείτε τις ενότητες μας για την καθημερινή σας ευχάριστη περιήγηση στο διαδίκτυο.

Μείνετε συντονισμένοι!!!

Η Ομάδα Σύνταξης





Newsletter


    Επικοινωνήστε μαζί μας