Με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις στην εκκλησιαστική εκπαίδευση και την Βελλά ο Δήμαρχος Ιωαννίνων Μωυσής Ελισάφ έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Προκαλεί δυσάρεστη έκπληξη σε όλους τους Ηπειρώτες η εισήγηση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου για την ίδρυση Σχολής Μαθητείας Υποψηφίων Κληρικών στην Θεσσαλονίκη αντί στη Βελλά όπως προβλέπεται στο άρθρο του υπό διαβούλευση Σχεδίου Νόμου.
Η Βελλά αποτελεί το πρώτο εκπαιδευτικό εκκλησιαστικό ίδρυμα της χώρας που ξεκίνησε την λειτουργία του όταν ακόμη ο τόπος μας ήταν υπόδουλος.
Φέρει τη σφραγίδα κορυφαίων προσωπικοτήτων και η διατήρησή της είναι καθήκον της πολιτείας και της εκκλησίας.
Κάθε προσπάθεια κατάργησής της αποτελεί προσβολή στην προσφορά των Ηπειρωτών και των Εθνικών Ευεργετών.
Κάθε προσπάθεια κατάργησή της συνιστά απαξίωση της προσφοράς των Βελλαϊτών στην εκκλησία, στην κοινωνία, στην παιδεία και στο δημόσιο βίο.
Θεωρούμε απαραίτητη τη συνέχιση της εκπαιδευτικής δραστηριότητας στη Βελλά και εκτιμώ ότι κανένας Ηπειρώτης, σε όποια γωνιά του κόσμου κι αν βρίσκεται, δεν θα αποδεχθεί την μονομερή κατάργηση της Εκκλησιαστικής Ακαδημίας. Αν διατηρηθούν και αναβαθμιστούν οι υπόλοιπες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, πρώτη που πρέπει να συνεχίσει τη λειτουργία της είναι αυτή στη Βελλά.
Η ίδρυση Σχολής Μαθητείας Υποψηφίων Κληρικών είναι απαραίτητη. Είναι η ελάχιστη υποχρέωση της πολιτείας απέναντι στην ιστορία και την προσφορά των Ηπειρωτών».
Τελευταία ενημέρωση 27 Ιουνίου 2021 19:17:30 από News Room
Το PREVEZANEWS.GR ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους σχολιάζοντας τα άρθρα που δημοσιεύονται ή αποστέλλοντας για δημοσίευση δικά τους κείμενα - άρθρα.
Αυτό δεν σημαίνει πως υιοθετεί και τις απόψεις αυτές, μιας και εκφράζουν αποκλειστικά κάθε φορά τον κάθε αρθρογράφο - σχολιαστή.
Σχόλια: Παρακαλούμε τα σχόλια σας να μην είναι υβριστικά και να μην φέρουν συνδέσμους που να οδηγούν σε άλλες ιστοσελίδες.
Το PREVEZANEWS.GR, δημοσιεύει σχόλιο μετά από έλεγχο, μόνο και μόνο για να την τήρηση των όρων χρήσης. Σχόλια, υβριστικά, που θίγουν ή προσβάλλουν διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.