Μητσοτάκης – Εγκαίνια Ε65: Σπουδαία μέρα για τη Στερεά Ελλάδα, για τη Θεσσαλία, για τη Δυτική Μακεδονία και την Ήπειρο

News Room23 Απριλίου, 2024 15:200
a09bbd94-735f-427a-af51-f33e1643cc2b

«Σήμερα είναι πράγματι μία σπουδαία μέρα για τη Στερεά Ελλάδα, για τη Θεσσαλία, για τη Δυτική Μακεδονία, για την Ήπειρο καθώς παραδίδουμε στην κυκλοφορία το τμήμα ενός πολύ σημαντικού δρόμου», ανέφερε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, μιλώντας στην εκδήλωση για την παράδοση του τμήματος Λαμία-Καλαμπάκα του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας Ε65.
Επεσήμανε ότι πλέον θα απαιτούνται δυόμισι ώρες για να πάει κανείς από την Αθήνα στην Καρδίτσα, τρεις για να πάει στα Τρίκαλα και ότι ο νέος δρόμος θα προσφέρει μια μεγάλη διευκόλυνση για περιοχές που έχουν σκληρά δοκιμαστεί.

«Ένας δρόμος τεράστιας αναπτυξιακής σημασίας, ένα έργο που πέρασε από σαράντα κύματα, δοκιμάστηκε μέσα στην οικονομική κρίση, το νότιο τμήμα αντιμετώπιζε πολύ σημαντικά προβλήματα ενώ το βόρειο βρισκόταν σε χρηματοδοτικό κενό», είπε ο πρωθυπουργός. Πρόσθεσε ότι καταλυτική ήταν η επιμονή της κυβέρνησης και μια σκληρή διαπραγμάτευση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή προκειμένου να εξασφαλιστεί η ολοκλήρωση και του βόρειου τμήματος που επίκειται.

«Να προσθέσω στη σημαντική αναπτυξιακή διάσταση του έργου και ζητήματα που έχουν να κάνουν με την οδική ασφάλεια», είπε επίσης ο πρωθυπουργός.

«Θα ήθελα να επαναλάβω ότι τα έργα αυτά, αυτό και πολλά άλλα, δεν θα είχαν ποτέ πραγματοποιηθεί χωρίς τη χρηματοδοτική υποστήριξη της ΕΕ. Η ΝΔ είναι η παράταξη που έβαλε την Ελλάδα στην Ευρώπη, κράτησε την Ελλάδα στην Ευρώπη και αγωνίζεται ώστε η Ελλάδα να γίνει Ευρώπη σε όλα τα επίπεδα, διεκδικώντας χρηματοδοτικούς πόρους και μεταφράζοντας αυτή τη σχέση μας με την ευρωπαϊκή οικογένεια σε απτά έργα προς όφελος κάθε Ελληνίδα και κάθε Έλληνα», τόνισε στη συνέχεια.

Πρόσθεσε πως στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι δύο τα χρηματοδοτικά εργαλεία, το ΕΣΠΑ και το Ταμείο Ανάκαμψης και αναφέρθηκε στη σημασία του Ταμείου και τη συμβολή της Ελλάδας στη δημιουργία του. Υπογράμμισε ακριβώς ότι το βόρειο τμήμα θα ολοκληρωθεί με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης.

Θέλησε τέλος να τονίσει ότι «το 2019 είχαμε δεσμευτεί όταν οι Έλληνες πολίτες μας εμπιστεύτηκαν για πρώτη φορά να μετατρέψουμε την Ελλάδα σε ένα απέραντο εργοτάξιο. Σήμερα τα εργοτάξια πια δίνουν σταδιακά τη θέση τους σε έτοιμα έργα προς όφελος όλων των τοπικών κοινωνιών αλλά φυσικά ο σχεδιασμός και η ολοκλήρωση των μεγάλων έργων είναι μία διαρκής διαδικασία η οποία συνεχίζεται με αμείωτη ένταση. Κλείνουμε σιγά-σιγά τις εκκρεμότητές μας με το παρελθόν ως προς την ολοκλήρωση μεγάλων αυτοκινητοδρόμων εθνικής εμβέλειας. Ο δρόμος Πάτρας – Πύργου βαίνει κι αυτός προς ολοκλήρωση και η μεγάλη εκκρεμότητα του βόρειου οδικού άξονα της Κρήτης έχει πια δρομολογηθεί».

Και συμπλήρωσε: «Ταυτόχρονα και άλλα έργα περιφερειακής σημασίας δρομολογούνται: η σύνδεση της Λαμίας με το Καρπενήσι, το κομμάτι του βόρειου άξονα της Εύβοιας ώστε η βόρεια Εύβοια να γίνει προσβάσιμη με έναν σύγχρονο και ασφαλή δρόμο, ο δρόμος Γιάννενα-Κακαβιά,… ».

Τόνισε ότι όλες αυτές είναι εκκρεμότητες από το παρελθόν που δρομολογούνται από αυτή την κυβέρνηση με προσεκτικό σχεδιασμό με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και ξεπερνώντας πάντα τα εμπόδια τα οποία αναπόφευκτα προκύπτουν σε τόσο δύσκολα και σύνθετα τεχνικά έργα.

Κλείνοντας ευχαρίστησε όλες και όλους που έβαλαν ένα λιθαράκι για να βρεθούμε, όπως είπε σε αυτή την ευχάριστη σημερινή στιγμή, όλες τις ηγεσίες του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, τις υπηρεσίες του υπουργείου και την κατασκευάστρια εταιρεία που παραδίδει το νότιο τμήμα κι ένα μεγάλο κομμάτι του βόρειου τμήματος πριν από τη συμβατική ημερομηνία παράδοσης.

«Ανυπομονώ να διατρέξω, όπως είμαι σίγουρος όλες και όλοι, για πρώτη φορά αυτόν το δρόμο, να αιφνιδιαστούμε ευχάριστα από την ταχύτητα με την οποία θα φθάνουμε στον προορισμό μας αλλά και από το πόσο εντυπωσιακά είναι αυτά τα μεγάλα έργα υποδομής». Τόνισε ότι σε λίγο καιρό ο δρόμος αυτός θα έχει γίνει συνήθεια, θα έχουμε ξεχάσει τις στροφές του Δομοκού και θα τον θεωρούμε δεδομένο «αλλά πρέπει απλά να θυμόμαστε ότι τίποτα δεν είναι δεδομένο και για όλα αυτά τα έργα που σήμερα τα εκτιμούμε και σε λίγο θα έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητάς μας χρειάστηκαν πολλή προσπάθεια και πολλή δουλειά για να τα φέρουμε τελικά προς ολοκλήρωση».

*********************

Εγκαινιάστηκαν σήμερα τα δύο επιπλέον τμήμα του Ε65 που του επιτρέπουν να είναι ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος 137 χιλιομέτρων από την Λαμία μέχρι την Καλαμπάκα. Έτσι έπαψε να είναι ο τυφλός αυτοκινητόδρομος της χώρας καθώς συνδέεται στο ύψος της Λαμίας με τον οδικό άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης.

Σε εμπορική λειτουργία -δηλαδή να ανοίξει για τα οχήματα- αναμένεται να τεθεί μέχρι το βράδυ καθώς θα χρειαστούν κάποιες ώρες για να ξεστηθεί ο χώρος της τελετής εγκαινίων που βρίσκεται κοντά στη Σήραγγα Όθρυος.

Ο οδηγός θα μπορεί να μπαίνει στον αυτοκινητόδρομο να περνά δυτικά από την πόλη της Λαμίας, να προσεγγίζει και να περνά από την περιοχή Λιανοκλαδίου, Καρπενησίου, και από τις πόλεις του Δομοκού, των Σοφάδων της Καρδίτσας, των Τρικάλων και να καταλήγει μέχρι την Καλαμπάκα.

Το ταξίδι από την Λαμία μέχρι την Καλαμπάκα θα κοστίζει στον οδηγό ένος ι.χ. οχήματος 8,2 ευρώ. Σε αυτό το ποσό αν προσθέσουμε και τα περίπου 15 ευρώ από την Αθήνα μέχρι τη Λαμία, τότε το ταξίδι Αθήνα-Καλαμπάκα θα κοστίζει περίπου 23 ευρώ. ΣΕΑ λειτουργούν στις Σοφάδες Καρδίτσας και το 2025 θα λειτουργήσει ένας ακόμα ΣΕΑ στην περιοχή του Λειανοκλαδίου.

Με την παράδοση των δύο τμήματων ο αυτοκινητόδρομος Ε65 και το Αθήνα-Τρίκαλα θα διανύεται σε 3 ώρες ασφαλούς και άνετης οδήγησης. Ο δρόμος σε όλο το μήκος του θα διαθέτει δύο λωρίδες + ΛΕΑ ανά ρεύμα κυκλοφορίας. Στην ουσία ο οδηγός θα χρησιμοποιεί την εθνική οδό από την Αθήνα (δηλαδή στη Νέα Οδό) και στην περιοχή της Ανθήλης (περίπου στο 205χλμ) θα εισέρχεται στον οδικό άξονα της Κεντρικής Οδού.

Από εκεί θα διανύει περίπου άλλα 110 χιλιόμετρα μέχρι να φτάσει μέχρι την πόλη των Τρικάλων και περίπου 10 ακόμα για να φτάσει στην Καλαμπάκα. Αυτό σημαίνει πως η απόσταση των 325 χιλιομέτρων θα μπορεί να καλύπτεται με συντηρητική οδήγηση σε 3 ώρες και 10 λεπτά.

Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) πέρα από τις Σοφάδες που ήδη λειτουργεί, θα λειτουργήσει το 2025 ακόμα ένας, στην περιοχή του Λειανοκλαδίου στο νότιο τμήμα Λαμία-Ξυνιάδα ενώ λίγο πιο βόρεια θα υπάρχει 1 αμφίπλευρος Χώρος Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC). Στο βόρειο τμήμα ΣΕΑ θα λειτουργήσει μελλοντικά στην περιοχή Ράξα Τρικάλων, πιθανότατα όταν ολοκληρωθεί και το βόρειο τμήμα. Την λειτουργία και συντήρηση του δρόμου αναλαμβάνει η Κεντρική Οδός Α.Ε. Αναθέτουσα Αρχή του Ε65 είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Στη διάθεσή κάθε οδηγού βρίσκεται και μια σειρά υπηρεσιών οδικής ασφάλειας και εξυπηρέτησης όπως:
Α) 24ωρα Περίπολα Οδικής Ασφάλειας
Β) 4ψήφιος αριθμός Έκτακτης Ανάγκης 24ωρης λειτουργιάς, 1075
Γ) Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών στον αριθμό 801 700 7000
Δ) Δωρεάν Οδική Βοήθεια σε περιπτώσεις ακινητοποίησης

Διόδια λειτουργούν στην περιοχή του κόμβου Καρπενησίου και στην περιοχή της Ανάβρας.

Το ιστορικό του έργου
Το ιστορικό του Ε65 παρουσιάζει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.Το 2008 η σύμβαση παραχώρησης υπογράφεται, το 2009 ξεκινούν οι πρώτες εργασίες οι οποίες διαρκούν 2 χρόνια. Το 2011 διακόπτονται λόγω της κρίσης και στα τέλη τοου 2013, η τροποποιημένη σύμβαση παραχώρησης υπογράφοντας έχοντας μία παγκόσμια πρωτοτυπία.

Ο άξονας “ακρωτηριάζεται” και αναβάλλεται για το μέλλον το νότιο και βόρειο τμήμα του και αποφασίζεται να προχωρήσει σε άμεση κατασκευή το κατά πολλούς πιο ώριμο (σε απαλλοτριώσεις) τμήμα μήκους 80χλμ από την περιοχή της Ξυνιάδας μέχρι τα Τρίκαλα δημιουργώντας όμως έναν άξονα χωρίς καμία σύνδεση με το υπόλοιπο δίκτυο αυτοκινητόδρομων της χώρας.

Στα τέλη του 2017 παραοδίδεται το πρώτο αυτό τμήμα καθώς αυτά τα 80 χιλιόμετρα (από την Ξυνιάδα στη Χ.Θ. 31,8χλμ μέχρι τα Τρίκαλα στη Χ.Θ. 111,4χλμ) καλύπτουν τις πόλεις του Δομοκού, της Καρδίτσας και των Τρικάλων και είναι αρκετά κοντά στην Καλαμπάκα.

Στα τέλη του 2018 υπογράφεται μετά από πολλές διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την χρηματοδότηση, η κατασκευή του νότιου τμήματος Λαμία-Ξυνιάδα μήκους 32,5 χιλιομέτρων. Η κατασκευή θα ξεκινήσει με αρχικό ορίζοντα ολοκλήρωσης του 36 μήνες.

Το 2020 παραδίδεται το πρώτο υποτμήμα από τον κόμβο Ανθήλης μέχρι τον κόμβο Καρπενησίου, μήκους περίπου 14,5 χιλιομέτρων. Το 2021 επιτυγχάνεται η υλοποίηση και του βόρειου τμήματος από τα Τρίκαλα μέχρι την Εγνατία στο ύψος της περιοχής του Κηπουργείου Γρεβενών καθώς το έργο εντάσσεται στο Ταμείο Ανάκαμψης. Τα έργα ξεκινούν στα τέλη του 2021 με αρχικό χρονοδιάγραμμα τους 36 μήνες.

Στο νότιο τμήμα δημιουργείται εμπλοκή από την παρουσία μιας σιδηροδρομικής σήραγγας και αποφασίζεται να γίνει μια παράκαμψη στο συγκεκριμένο σημείο. Αυτό δημιουργεί την πρώτη καθυστέρηση του έργου.

Στην ολοκλήρωση του έργου, τον Σεπτέμβριο του 2023 το υπό κατασκευή τμήμα πλήττεται από τις κακοκαιρίες Daniel και Elias και επηρεάζεται για ακόμα μια φορά το χρονοδιάγραμμα.

Η στρατηγική σημασία του Ε65
Ο Ε65 θα αποτελέσει τον τρίτο κάθετο εθνικό άξονα της Ηπειρωτικής χώρας. Στα δυτικά έχει τον άξονα της Ιόνιας Οδού (Αντίρριο-Ιωάννινα) και ανατολικά την άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης.

Αυτό που θα παρατηρήσει ο οδηγός είναι μία πολλή όμορφη διαδρομή, με περάσματα από εντυπωσιακά τοπία ενώ σε αρκετό μήκος της διαδρομής, ο αυτοκινητόδρομος πηγαίνει παράλληλα με τη νέα ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων που θα λειτουργήσει το 2018.

Το μεγάλο προσόν του Ε65 είναι η σύνδεση Ανατολής και Δύσης. Μέσω του Ε65 ενώνονται τα λιμάνια της Ηγουμενίτσας και του Βόλου. Παράλληλα θα προσφέρει άνετη πρόσβαση στις περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας και της Ανατολικής Ηπείρου σε χρόνους που είναι εξαιρετικά πιο σύντομοι από ότι τώρα.

Με την ολοκλήρωση και το βόρειου τμήματος ο Ε65 εκτός του ότι θα συνδεθεί απευθείας και με την Εγνατία Οδό και θα γίνει ένας από τους πλέον σημαντικούς άξονες της χώρας καθώς η φυσική του συνέχεια και κατάληξη είναι ο κάθετος άξονας Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή, αυτοκινητόδρομος που έχει ολοκληρωθεί και λειτουργεί από τα μέσα του 2017

Για παράδειγμα το Αθήνα-Γρεβενά θα είναι υπόθεση 4 ωρών ενώ σε 4,5 ώρες κατεβαίνει ο απαιτούμενος χρόνος για Μέτσοβο ή Καστοριά. Παράλληλα μέσω του Ε65 και του κάθετου άξονα Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή έρχονται πιο κοντά οι γειτονικές χώρες της Αλβανίας και της Βόρειας Μακεδονίας.

Στο νότιο τμήμα τα έργα χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 και στο βόρειο όπως αναφέρθηκε και παραπάνω από το Ταμείο Ανάκαμψης. Ανεξάρτητοι μηχανικοί είναι το σχήμα AECOM-OMEK.

Tα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου άξονα
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινητοδρόμου Ε65 είναι τα παρακάτω:

 182,1 χλμ.
 14 Ανισόπεδοι Κόμβοι & 2 Ημικόμβοι
 4 δίδυμες σήραγγες και 1 σήραγγα μονού κλάδου
o Σήραγγα Τ2 μήκους 3 χλμ. (οροσειρά Όθρυος, Μοσχοκαριά)
o Σήραγγα Τ3Α μήκους 113μ (Λίμνη Σμοκόβου, Λουτρά Καίτσας)
o Σήραγγα Τ3 μήκους 387μ (Λίμνη Σμοκόβου, Λουτρά Καίτσας)
o Σήραγγα μονού κλάδου μήκους 65μ (Καστράκι Καλαμπάκας)
o Σήραγγα μήκους 400μ στη χ.θ. 175+660 (Λειβάδια – Αιμιλιανός)
 48 Γέφυρες, εκ των οποίων 35 μήκους άνω των 50 μ
 33 Άνω Διαβάσεις & 76 Κάτω Διαβάσεις
 291 Κιβωτοειδείς οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας
 5 αμφίπλευροι Χώροι Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Χ.Σ.Α.)
 4 Μετωπικοί Σταθμοί Διοδίων (ΜΣΔ) και 5 Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων (ΠΣΔ)
 4 αμφίπλευροι Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Σ.Ε.Α.)
 4 Κέντρα Ελέγχου & Συντήρησης (Κ.Ε.Σ.)
 2 Κέντρα Διαχείρισης Κυκλοφορίας & 4 Κέντρα Εξυπηρέτησης Σηράγγων
 2 κτήρια Τροχαίας και 1 κτήριο Πυροσβεστικής

Τεχνικά χαρακτηριστικά ανά τμήμα

Νότιο τμήμα- Από ημικόμβο με Α.Θ.Ε. έως Α/Κ Ξυνιάδας
32,5 χλμ. συνολικό μήκος
Τεχνικά Χαρακτηριστικά Νότιου Τμήματος
 1 δίδυμη Σήραγγα μήκους περίπου 3 χλμ. ανά κλάδο
 15 Γέφυρες
 5 Άνω & 6 Κάτω Διαβάσεις
 1 αμφίπλευρος Χώρος Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC)
 62 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας
 3 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Λαμίας, Καρπενησίου, Ξυνιάδας) & 2 Ημικόμβοι (Ανθήλης και Α.Θ.Ε.)
 1 αμφίπλευρος Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ( Σ.Ε.Α. Λιανοκλάδι)
 1 Μετωπικός Σταθμός Διοδίων (Λιανοκλάδι)
 1 Κέντρο Ελέγχου & Συντήρησης (Λιανοκλάδι)
 1 Κτήριο Τροχαίας (Λιανοκλάδι)

Κεντρικό Τμήμα – Από Α/Κ Ξυνιάδας έως Α/Κ Τρικάλων
79,1 χλμ. συνολικό μήκος Τεχνικά Χαρακτηριστικά
 2 δίδυμες σήραγγες συνολικού μήκους περίπου 500μ., ανά κλάδο
 13 Γέφυρες με σημαντικότερη τη Γέφυρα του Πηνειού μήκους 595 μ.
 17 Άνω & 22 Κάτω Διαβάσεις
 4 αμφίπλευροι Χώροι Στάθμευσης & Ανάπαυσης
 140 οχετούς και διαβάσεις πανίδας
 5 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Ανάβρας, Σοφάδων, Καρδίτσας, Προαστίου και Τρικάλων) & 2 Ημικόμβοι (Σμοκόβου και Λόγγου)
 1 αμφίπλευρος Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ( Σ.Ε.Α. Σοφάδες)
 2 Μετωπικούς Σταθμούς Διοδίων (Σοφάδες & Τρίκαλα) και 2 Πλευρικούς Σταθμούς Διοδίων (Ανάβρα και Προάστιο)
 1 Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας (Σοφάδες)
 1 Κτήριο Τροχαίας (Σοφάδες)
 1 Κέντρο Ελέγχου Συντήρησης (Σοφάδες)
 1 Κτήριο Πυροσβεστικής (Ξυνιάδας)
 1 Κτήριο Εξυπηρέτησης Σήραγγας

Βόρειο Τμήμα (Α/Κ Τρικάλων – Α/Κ Εγνατίας)

70,5 χλμ. συνολικό μήκος – Παραδίδονται σε κυκλοφορία τα πρώτα 25 χλμ. έως και Α/Κ Καλαμπάκας.

Για την κατασκευή του υπολειπόμενου Βόρειου τμήματος του Ε65 έχουν στηθεί και λειτουργούν οι παρακάτω εγκαταστάσεις:
 Κεντρική εγκατάσταση, περιοχή Βασιλικής (122,8 χλμ.)
 Υποστηρικτή εγκατάσταση, περιοχή Μυκάνης (144,5 χλμ.)
 Κεντρική εγκατάσταση, περιοχή Πηγαδίτσας (179,1 χλμ.)
 Υποστηρικτική εγκατάσταση, περιοχή Αγιόφυλλου (161 χλμ.)

Ε/Ξ Βασιλικής και Ε/Ξ Πηγαδίτσας : 780 άτομα προσωπικό και 440 Μηχανήματα έργου & Φορτηγά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Βόρειου Τμήματος

Υποτμήμα Α/Κ Τρικάλων – Α/Κ Καλαμπάκας – ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΊΑ
 3 Γέφυρες
 5 Άνω & 13 Κάτω Διαβάσεις
 1 αμφίπλευρος Χώρος Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC)
 36 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας
 3 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Τρικάλων, Βασιλικής, Καλαμπάκας)
 1 Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ( Σ.Ε.Α. Ράξα Τρικάλων)
 2 Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων (Α/Κ Τρικάλων, Α/Κ Καλαμπάκας))
 1 Κέντρο Ελέγχου & Συντήρησης (Τρικάλων)
 1 Κτήριο Τροχαίας

Υποτμήμα Α/Κ Καλαμπάκας – Α/Κ Εγνατίας – ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
 1 Τεχνικό Cut & Cover (138ο χλμ)
 2 Δίδυμες Σήραγγες συνολικού μήκους περίπου 400μ, ανά κλάδο
 15 Γέφυρες
 7 Άνω Διαβάσες & 31 Κάτω Διαβάσεις
 139 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας
 1 Άνω Διάβαση Πανίδας (180ο χλμ)
 2 αμφίπλευροι Χώροι Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC)
 4 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Α/Κ Γρεβενών, Α/Κ Οξύνειας, Α/Κ Καρπερού, Α/Κ Εγνατίας)
 1 Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Σ.Ε.Α. Αγιόφυλλο Τρικάλων)
 1 Μετωπικός Σταθμός Διοδίων (Οξύνεια Τρικάλων)
 1 Πλευρικός Σταθμός Διοδίων (Α/Κ Καρπερού)
 1 Κέντρο Ελέγχου & Συντήρησης (Αγιόφυλλο Τρικάλων)
 1 Κέντρο Αποχιονισμού (Αγιόφυλλο Τρικάλων)

ypodomes

 

 

Τελευταία ενημέρωση 23 Απριλίου 2024 15:20:17 από News Room

Αφήστε ένα Σχόλιο

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Σχετικά με εμάς

Το Prevezanews.gr είναι ένας ειδησεογραφικός διαδικτυακός τόπος. Μέσα από τα άρθρα του μαθαίνετε άμεσα, έγκυρα και αντικειμενικά τις τοπικές και περιφερειακές ειδήσεις και νέα που αφορούν την Πρέβεζα και την ευρύτερη περιοχή. Και δεν μένουμε μόνο εκεί. Επισκεφθείτε τις ενότητες μας για την καθημερινή σας ευχάριστη περιήγηση στο διαδίκτυο.

Μείνετε συντονισμένοι!!!

Η Ομάδα Σύνταξης





Newsletter


    Επικοινωνήστε μαζί μας


    PinPrintShares