Αδιευκρίνιστα τα αίτια της βύθισης του ρυμουλκού στο λιμάνι της Πάτμου

Νεκρός ο 45χρονος καπετάνιος
ΛΙΜΕΝΙΚΟ-ΣΩΜΑ
Φωτό Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ
News Room22 Οκτωβρίου, 2022 13:320

Νεκρός ο 45χρονος καπετάνιος

Αναπάντητα παραμένουν μέχρι στιγμής τα ερωτήματα της βύθισης του ρυμουλκού «ΠΟΘΗΤΟΣ» στο κεντρικό λιμάνι της Πάτμου, κατά τη διαδικασία χειρισμών απόδεσης του κρουαζιερόπλοιου «AZAMARA JOURNEY» σημαίας Μάλτας, που είχε ως αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ο 45χρονος κυβερνήτης του σκάφους.

Στο ρυμουλκό επέβαιναν δύο άτομα, ο 45χρονος καπετάνιος και ένας 26χρονος τρίτος μηχανικός.

Το δεύτερο άτομο, κατάφερε να διασωθεί, όμως τα ίχνη του καπετάνιου χάθηκαν και εντοπίστηκε λίγη ώρα αργότερα νεκρός από ιδιώτη δύτη μέσα στο ρυμουλκό σκάφος.

Από την Λιμενική Αρχή Πάτμου αμέσως μετά τη βύθιση του ρυμουλκού εφαρμόστηκε το τοπικό σχέδιο έκτακτης ανάγκης, ενώ ξεκίνησαν οι έρευνες από περιπολικό σκάφος του λιμενικού ιδιωτικά σκάφη και ιδιώτες δύτες. Πρώτα εντοπίστηκε το δεύτερο μέλος του πληρώματος ο 26χρονος μηχανικός, ο οποίος περισυνελέγη καλά στην υγεία του από τη σωστική λέμβο του κρουαζιερόπλοιου, ενώ στη συνέχεια εντοπίστηκε χωρίς τις αισθήσεις του ο 45χρονος κυβερνήτης, εντός του βυθισμένου ρυμουλκού πλοίου, από ιδιώτη δύτη και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Κέντρο Υγείας Πάτμου, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος του.

Την προανάκριση της υπόθεσης για τα αίτια της βύθισης του ρυμουλκού έχει αναλάβει το Λιμεναρχείο Πάτμου, που αναμένεται να λάβει και τις σχετικές καταθέσεις. Σύμφωνα με τα στελέχη του λιμενικού σώματος η βύθιση του ρυμουλκού στο σημείο του συμβάντος δεν εμποδίζει την ασφάλεια της ναυσιπλοϊας.

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Πλοιοκτητών Ρυμουλκών, Ναυαγοσωστικών, Αντιρρυπαντικών & Πλοίων Υποστήριξης Υπεράκτιων Εγκαταστάσεων, Παύλος Ξηραδάκης μιλώντας πρόσφατα στο ΑΠΕ-ΜΠΕ είχε αναφέρει ότι ο υπάρχων στόλος των ρυμουλκών στην Ελλάδα χαρακτηρίζεται από τη μεγαλύτερη ηλικία και την μικρότερη ελκτική δύναμη σε σχέση με τον ευρωπαϊκό, ενώ οι εξελίξεις στα μεγέθη κρουαζιερόπλοιων και των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων καθιστούν απαραίτητη την αλλαγή του.

Μάλιστα, είχε επισημάνει την ανάγκη να αντικατασταθεί ο στόλος με ένταξη στο χρηματοδοτικό πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης, προκειμένου να ναυπηγηθούν σε ελληνικά ναυπηγεία νέα αποδοτικότερα πλοία με μεγαλύτερες ελκτικές δυνάμεις και με τη χρήση πιο φιλικών καυσίμων προς το περιβάλλον.

 

 

Τελευταία ενημέρωση 22 Οκτωβρίου 2022 13:32:15 από News Room

Ακολουθήστε το PREVEZANEWS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Κάντε LIKE στις σελίδες μας στο FACEBOOK PamePreveza.gr, PrevezaNewsgr και Preveza.News


Το PREVEZANEWS.GR ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους σχολιάζοντας τα άρθρα που δημοσιεύονται ή αποστέλλοντας για δημοσίευση δικά τους κείμενα - άρθρα.

Αυτό δεν σημαίνει πως υιοθετεί και τις απόψεις αυτές, μιας και εκφράζουν αποκλειστικά κάθε φορά τον κάθε αρθρογράφο - σχολιαστή.

Σχόλια: Παρακαλούμε τα σχόλια σας να μην είναι υβριστικά και να μην φέρουν συνδέσμους που να οδηγούν σε άλλες ιστοσελίδες.

Το PREVEZANEWS.GR, δημοσιεύει σχόλιο μετά από έλεγχο, μόνο και μόνο για να την τήρηση των όρων χρήσης. Σχόλια, υβριστικά, που θίγουν ή προσβάλλουν διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.


Αφήστε ένα Σχόλιο

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Σχετικά με εμάς

Το Prevezanews.gr είναι ένας ειδησεογραφικός διαδικτυακός τόπος. Μέσα από τα άρθρα του μαθαίνετε άμεσα, έγκυρα και αντικειμενικά τις τοπικές και περιφερειακές ειδήσεις και νέα που αφορούν την Πρέβεζα και την ευρύτερη περιοχή. Και δεν μένουμε μόνο εκεί. Επισκεφθείτε τις ενότητες μας για την καθημερινή σας ευχάριστη περιήγηση στο διαδίκτυο.

Μείνετε συντονισμένοι!!!

Η Ομάδα Σύνταξης





Newsletter

[recaptcha size:compact theme:dark]

Επικοινωνήστε μαζί μας

“Nefelia“ Media Group