Η παραλλαγή Δέλτα δεν αρρωσταίνει πιο βαριά τα παιδιά από ό,τι τα άλλα στελέχη

Βρετανική μελέτη
ΚΟΡΟΝΑΙΟΣ-ΚΟΡΟΝΑ-3
Φωτό: PIXABAY
News RoomNews Room9 Οκτωβρίου, 2021 13:340

Βρετανική μελέτη

Η παραλλαγή Δέλτα του κορονοϊού δεν προκαλεί πιο σοβαρή νόσο Covid-19 στα παιδιά σε σχέση με τις προηγούμενες παραλλαγές του, δείχνει μια νέα βρετανική επιστημονική έρευνα.

Η ίδια ερευνητική ομάδα είχε βρει νωρίτερα φέτος ότι η παραλλαγή ‘Αλφα (“βρετανική”) του ιού δεν αρρωσταίνει πιο βαριά τα παιδιά σε σχέση με την αρχική “κινεζική” παραλλαγή. Τώρα τα νέα στοιχεία δείχνουν πως ούτε η Δέλτα έχει σοβαρότερη επίπτωση – από ό,τι η ‘Αλφα – στα παιδιά που μολύνονται από αυτήν.

Οι ερευνητές του Βασιλικού Κολλεγίου (King’s) του Λονδίνου, οι οποίοι έκαναν τη σχετική προδημοσίευση στο medRxiv (δεν έχει υπάρξει ακόμη κανονική δημοσίευση σε επιστημονικό περιοδικό), σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς, συνέκριναν δύο ομάδες μαθητών, μία από 694 συμπτωματικά παιδιά πέντε έως 17 ετών που είχαν μολυνθεί από την ‘Αλφα και μία από 706 συνομήλικα παιδιά που είχαν μολυνθεί από τη Δέλτα.

Τα παιδιά με Δέλτα είχαν γενικά ελαφρώς περισσότερα συμπτώματα (όπως πυρετό και πονοκέφαλο), αλλά και στις δύο ομάδες εξίσου πολύ λίγα παιδιά χρειάστηκαν νοσηλεία, ενώ η μακρόχρονη περίοδος νόσησης ήταν εξίσου σπάνια. Και στις δύο ομάδες Δέλτα και ‘Αλφα τα μισά περίπου παιδιά ήσαν άρρωστα το πολύ έως πέντε μέρες.

“Τα στοιχεία μας δείχνουν ότι τα κλινικά χαρακτηριστικά της Covid-19 λόγω της παραλλαγής Δέλτα στα παιδιά είναι σε γενικές γραμμές παρόμοια με εκείνα της Covid-19 η οποία οφείλεται σε άλλες παραλλαγές”, επεσήμαναν οι ερευνητές.

Σε παρεμφερές συμπέρασμα έχει καταλήξει και το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νόσων (CDC) των ΗΠΑ, η διευθύντρια του οποίου δρ Ροσέλ Γουαλένσκι δήλωσε πρόσφατα ότι “μολονότι βλέπουμε πια περισσότερα περιστατικά (λοίμωξης Covid-19 λόγω Δέλτα) στα παιδιά…οι μελέτες δείχνουν ότι δεν υπάρχει αυξημένη βαρύτητα της νόσου στα παιδιά. Περισσότερα παιδιά έχουν Covid-19, επειδή υπάρχει πλέον περισσότερη νόσος στην κοινότητα”.

Τελευταία ενημέρωση 9 Οκτωβρίου 2021 13:34:23 από News Room